Jakie ćwiczenia fizyczne wykonywać na lepszą erekcję?

Panowie na całym świecie, coraz częściej borykają się z problemami zaburzeń erekcji. Nie chodzi tu tylko i wyłącznie o możliwość jej utrzymania, ale coraz częściej samo jej uzyskanie i stanięcie na “wysokości zadania”, sprawia wiele problemów. Od niepamiętnych czasów już, erekcja u mężczyzn była jednym z głównych wyznaczników wysokiej sprawności seksualnej, a co za tym idzie- wyznacznikiem męskości.

Nie mniej jednak, nieodpowiednia dieta czy stres i niezbyt przychylne warunki w pracy, potrafią ten niezwykle skomplikowany proces erekcji zaburzyć. Co jeśli mężczyzna zmienił dietę, a także oddaje się technikom relaksacyjnym, a mimo to dalej ma problemy z erekcją? Oznacza to, że czas wprowadzić do swojego stylu życia więcej aktywności fizycznej.

Aktywność fizyczna pomoże zwiększyć erekcję

Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, jak ważnym elementem w życiu jest utrzymanie odpowiedniej kondycji organizmu. Okazuje się, że same ćwiczenia fizyczne nie tylko przyczynią się do utrzymania prawidłowej masy ciała, ale dodatkowo wpłyną korzystnie na cały układ krążenia, tym samym usprawni się przepływ krwi do ciał jamistych członka.

Jest to kluczowe do osiągnięcia trwałego wzwodu. Nie mniej ważne, będą treningi mięśni dna miednicy- czyli mięśni Kegla. Wpływają one bowiem na wydłużenie erekcji i możliwość lepszego kontrolowania wytrysku.

Do tego treningu, panowie nie potrzebują dużo, wystarczy bowiem na chwilę wstrzymać strumień moczu, po czym ponownie rozluźnić mięśnie. Napinanie mięśni Kegla i ich rozluźnianie, jest bowiem ich najlepszą stymulacją. Dodatkowo tego typu ćwiczenia można wykonywać praktycznie wszędzie, ponieważ są one niezwykle dyskretne.

Mężczyźni powinni poświęcić także większą uwagę jodze, która ma ogromny wpływ na ich sprawność seksualną. Niektóre pozycje jogi, przyczyniają się do zwiększenia erekcji i jej długiego utrzymania. Najodpowiedniejszymi są więc pozycja określana mianem łuku, pawia, a także- dobrze nam znana- świeca.

Oprócz poprawy elastyczności ciała, ćwiczą one także mięsnie dna miednicy. Dodatkowo joga wprowadza stan głębokiego relaksu, co nie tylko dodaje energii, ale pozytywnie przekłada się na kondycje psychiczną. Sprawdzi się to szczególnie u panów narażonych na stres, czy borykających się z problemami natury psychogennej.

Jakie ćwiczenia wykonywać by poprawić swoją erekcję?

Okazuje się, że wykonywanie konkretnych ćwiczeń, sumiennie i regularnie, może znacznie poprawić jakość erekcji. Jakie zatem ćwiczenia sprawdzą się najlepiej w przypadku panów borykających się z tym problemem?

Na twardy i pełny wzwód, pozytywny wpływ będą miały wszystkie ćwiczenia aerobowe. Poprawią one wydolność oddechową i krążeniową, a także zadbają o to, by mężczyzna mógł utrzymać prawidłową masę ciała- co w tym wypadku ma ogromne znaczenie.

Warto więc postawić na bieganie, jazdę na rowerze, pływanie- które dodatkowo odpręży, a dla szczególnie opornych- nawet na szybki i dynamiczny marsz. W sezonie zimowym, panowie mogą spróbować swoich sił w jeździe na nartach czy na desce snowboardowej, a nawet jazdę na łyżwach. Dodatkowo na poprawę erekcji, zalecany jest także trening siłowy, czyli tradycyjne podnoszenie ciężarów, które nie tylko rozbudują masę mięśniową, ale także zwiększą produkcję testosteronu- hormonu, który odpowiada za twardy i satysfakcjonujący wzwód. Rola sportu i wszelakiej aktywności fizycznej jest ogromna w leczeniu wszelakich zaburzeń na tle seksualnym. Lepsze dotlenienie i ukrwienie organizmu, następuje we wszystkich narządach, w tym narządach płciowych.